tröstshopping!

Kl. 14.00 åker vi till fellingsbro igen och glor på en lokal till!
Herr k kommer snart hem en sväng, han skulle köpa med sig kebabtallrik och idag fyller han som sagt år, öjöjöj gammal blir han! ^^

Iallafall, igår så ringde jag till kundpartner, och fick svaret att jag skulle komma dit för att skriva på papper.
Sagt och gjort, eller först så var jag pms:ig mot herr k bara för att han hade lovat att följa med upp på stan men sen inte gjorde det. Så jag var tvungen att ta med mina presentkort och tröstshoppa efter att jag hade varit på kundpartner.
Så det blev en ny BH, en jättesöt ljusrosa/vit balconette bh, tror jag att dom heter iallafall.

[ ] Gå till ams
[x] Leta lokal
[x] Ringa till tre
[x] Ringa till kundpartner
[ ] Leta ännu mer lokal
[ ] Köpa hem tatueringsgrejer
[ ] Rita en jävla massa så att jag blir grym igen!
[x] Gå till H&M och kolla om jeansjackan finns kvar (den fanns inte kvar!!)
[x] Åka och kolla på en lokal i fellingsbro, igen.
[x] STÄDA!
[x] Diska
[ ] Vara ordenlig och laga mat som alla vuxna människor gör
[x] Var världens bästa flickvän

Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Postat av: Lucide

Kolla in min blogg och ge mig konstruktiv kritik! Jag soker ris och ros!

2010-03-19 @ 12:38:53
URL: http://lucide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0