idag och imorgon jävlar!

Har varit hemma i en timme drygt nu. Som sagt har jag ringt massor med samtal, många lyssnar inte ens på vad man har att säga men det är bara att låta lika glad för det och önska dom en trevlig kväll liksom.
Innan jag drog iväg till jobbet så träffade jag emma en sväng, pratade och planerade lite så på tisdag ska vi åka och kolla på en lokal.
Woalla, vad vi har planerat får ni se senare ^_^

Imorron ville herr k kanske gå till virus, får väl se om han tycker samma sak imorrn ^_^
Isånnafall är hela morgondagen planerad, tänkte försöka tvätta vid 10.00 eller nått (kanske ännu tidigare?)
Sen ska jag städa lite tänkte jag och ta sista disken som jag inte hann med idag, sen vid fyra gå upp på stan börja jobba vid halv fem, jobba till nio och sen dra direkt till virus.
Öjöjöj.
*
Förresten är jag jättesnorig och täppt i näsan, låter inget vidare att sitta och snora när man försöker vara seriös i telefonen. haha.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0