you're not ready for detox

Hade som sagt tänkt att gå upp på stan idag, men kommer troligtvis inte att hinna.
Måste plocka undan lite sen igår och diska.
Nu plockade jag ju undan det mesta inatt innan jag gick och la mig, och det är inte så mycket att diska. Så det går rätt fort, kanske hinner upp på stan iallafall?

Känns som om att jagh har hundra saker att göra. Men imorron fyller herr k år och jag och emma ska även åka och kolla på en lokal. NICE!

Nej nu ska jag gå och göra mig iordning.

Fick förresten en chock förut när jag loggade in blogg.se, kollade min statistik och.
What the hell happend? Troligtvis kommer det att sjunka till normal nivå imorron, men vafan.


Kommentarer
Postat av: Annika

fin blogg=)

2010-03-18 @ 18:05:38
URL: http://annikaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0