starchild

Lokalen i fellingsbro var verkligen jättefin, om man målar om vill säga.
Skaplig hyra också, om man jämför med hur stor den var.
Så yeah, tänkte höra av mig till emma imorron och se vad hon tycker och sen då måste jag till ams också.
Försöka övertala dom att jag verkligen vill satsa på det här nu.
För egentligen, jag är ju tydligen inget bra på att skriva cv:n, då jag skickar iväg massvis med jobbansökningar och får ett "tack för din ansökan, vi har valt att gå vidare med andra ansökande"-svar

Och såklart skickar jag inte ut exakt samma cv till alla företag, honestly så skriver jag ett cv till varje företag.
Jag är inget vidare på att komma upp ur sängen tidiga mornar, därför är sju till fyra jobb inget för mig.
Jag jobbar hellre senare på kvällen, alltså tio till sex istället. Sen har vi ju upptäckt att det där med att ringa upp folk och försöka sälja något till dom som dom egentligen inte vill ha inte är riktigt min grej heller.

Så, det säger sig ju själv. Det bästa vore ju om jag fick ett starta eget bidrag och fick göra det jag älskar och faktiskt är bra på.

Fan jag har riktig tatueringsabstinens, måste ta mig i kragen snart och köpa nya engångsgrejer så att jag kan tatuera någon gång!
Framförallt göra klart allt skit jag har påbörjat på mina ben!
Sen har jag en till grej som jag vill ha på låret, men vad det är får ni gissa er till!
Men som sagt! Först göra klart allt som är påbörjat, helst innan sommaren också.

Och just nu sitter jag och kladdar på en bild som ska föreställa.. Eh den som gissar rätt får en kaka.
(sorry för den kassa bilden, men skitsamma)

Haha, den är ganska slarvigt gjord och inte färdig, har för lite tålamod ibland..

/hannaa
(förresten så anser jag att herr k är fantastiskt underbar!)



Annonser från BloggPartner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0