en snabb liten update dåra!

Vi kör väl en uppdatering dåra!
Min morbror spelar trummor i ett band, fast food planet. Dom ska då spela på virus den 10:e april, jag fick jobbet att göra deras tröjor och woalla, dom ville ha två stycken utav det jag hade gjort!
I betalning får jag en biljett till den kvällen på virus kostar typ 120:- och deras skiva.
Så jag är nöjd såklart.
Så nu uppmanar jag alla under 23 och över 20 att köpa sig en biljett till virus den 10:e april, alla över 23 kan betala i dörren. Sedan ska ni köpa en fast food planet tröja!
Jag hoppas nu att dom kommer hinna att trycka upp tröjorna. Håller på och ska precis mejla över bilderna till dom.
The benefits of kommer även att spela!

Mer information hittar ni genom att klicka någonstans på den här jättelånga länken! ...eller HÄR

Idag var jag och herr k ute vid marieberg, alltid kul att göra något på dagarna.
Köpte nya stift till min penna, då dom var helt slut och jag bara kan rita med stiftpennor.
Haha så nu jävlar kan jag fortsätta på min senaste bild på brody!
Sen när vi åkte från marieberg så var det en bil framför oss med ett sånt där cykelställ/hängare whatever på bilen, med en cykel upphängd.
Helt plötsligt blir herr k tvungen att tvärnita och snabbt svänga åt sidan då idioten framför inte hade satt fast cykel utan bara hängt upp den. Så där kom en cykel mot oss, på motorvägen.
Och det här är just ett exempel på varför jag inte vill ha körkort, dels är ju ett annat exempel att jag inte litar på mig själv riktigt. Men jag litar fan ännu mindre på andra som är ute i trafiken.

Så körkort, tack men nej tack.

Iallafall, imorron så spelar något punkband på virus. Bruket hette dom eller nått, och i samband med det så hade NA även satt ihop ett litet "punk quiz" självklart var jag tvungen att testa det, gör det du också här!

Sista frågan ser iallafall ut såhär;
(klicka på bilden för att förstora!)



Självklart var jag ju tvungen att påpeka det för herr k, då han spelade bas i charles hårfager.
Och visst fan är det iallafall lite ballt! haha.

för att erkänna fick jag bara 6 rätt av 11! lol

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg du har :D

2010-04-01 @ 12:21:55
URL: http://lehnia.blogg.se/
Postat av: Ida.

Jävla freaks det finns i trafiken. :(



Grattis till tröjfixet! hehe. :)

2010-04-01 @ 22:35:12
URL: http://zumcum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0