little boy

Igår så blev det virus, gah. Jag som egentligen inte har råd!
Idag.. Så blir det .. Eh, virus igen. LOL

Och vet ni? Herr k har ju varit sjuk och haft feber hela veckan, men konstigt nog så kände han sig sååå mycket bättre igår! Konstigt va? ^_^
haha.

And you know what!?
Nu måste jag fixa mig ett pass, för jag får troligtvis följa med till wien i sommar när dom ska spela. Nice!!
Slipper jag sitta här i örebro och oroa mig när han är så långt borta ^_^

Men iallafall, när jag fyller år så vill jag ha en ritplatta och ett fett presentkort på en grym tatuerings studio, så nu vet ni. Börja spara mothafukkers! ♥

Nej hörrni, nu ska jag sätta mig och skissa lite på en bandlogga som jag har fått i uppdrag att göra.
Och vet ni, det är mitt första jobb som jag kommer få betalt för! Alltså, någon kommer betala för något som jag har lagt ner tid på och skapat! Det är ganska coolt faktiskt. Även fast det inte handlar om några stora pengar.
Gissa hur glad jag är!

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Seastar

"det är mitt första jobb som jag kommer få betalt för! Alltså, någon kommer betala för något som jag har lagt ner tid på och skapat!"



hm, bullshiiiit du har ju ffs gaddat en jävla massa folk och fått cash för de. ;)

2010-03-06 @ 19:20:45
Postat av: hannaa

Men inte samma sak! gah, stupid sestar ^_^

2010-03-06 @ 19:47:21
Postat av: Seastar

Är väl visst samma sak när du målat upp något till nån som tagit ett par timmar för att sedan gadda dom ett par timmar. Vad är skillnaden?



http://www.youtube.com/watch?v=xo_pKwMGSuc



SA JA!

2010-03-07 @ 09:24:27
Postat av: hannaa

Meh, Skillnaden är stor. Enligt mig ^_^

2010-03-07 @ 14:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0