ad she goes bombom

Jag vill bara erkänna att jag faktiskt åt upp halva utav den äckliga chokladen och herr k åt upp den andra halvan.
Även fast vi båda sa att vi höll på att kräkas utav den ..

Sen vill jag påpeka att kissie verkligen gjorde bort sig ikväll.


Imorron ska jag städa, eller snarare diska.
Skulle behöva dammsuga också, men våra dammsugar påsar har inte kommit än
och den som sitter i nu är smockfull..

Men jag kan ju börja med disken..

Imorron ska vi till rusta och inhandla dom där leopardmönstrade gummistövlarna till mig,
då vi på lördag ska ut till herr k's föräldrars sommarstuga och hjälpa till och röja upp lite grann.

Puss&Kram

Förresten, just nu håller jag på att exprimentera lite i sims3 ..
Finns det någon gräns för hur många barn man kan adoptera? Kan barnen dö?
Blir dom då små spöken? Är det någon som upptäcker att man inte tar hand om barnen och inte ger dom mat om man låser in dom i ett rum utan dörr?
Och så vidare.

Kommentarer
Postat av: WIKTOROZ

fresh header!

2010-05-15 @ 00:44:23
URL: http://wiktoroz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0