dagens diss. ... .

Jag vill inte verka elak.
Om det är någon som känner killen på bilden ber jag om ursäkt eller om killen på bilden själv skulle se det här.
MEN jag kan inte hålla tyst längre, jag måste få yttra min åsikt.

Om och om och om igen råkar jag klicka in mig på den här killens bilddagbok.
( för att förklara, när jag har tråkigt klickar jag runt på olika random bilddagböcker, framförallt nya bilder från folk i örebro och den här killen är från örebro och laddar upp bilder ganska ofta )

Jag dör inombords varje gång jag ser hans bilder, hur han väljer att förstöra sig på ett sånt vis. Hur han faktiskt aldrig verkar växa upp fastän han faktiskt är född 1991. Han skriver som om att han fortfarande var ungefär 13år.

Nu påstår jag inte att jag skulle skriva som om att jag faktiskt vore 20, eller ens beter mig som 20. Men jag tror iallafall att människor som känner mig och inte känner mig får uppfattningen om att jag iallafall beter mig närmare 20 än 13.

Men när jag såg den här bilden här under så skäms jag över mänskligheten.
Som sagt, jag ber om ursäkt och vill inte vara elak. Men där tror jag gränsen gick.

För att tillägga så är det där inte en såndär "haha vilka mongoöron jag hittade i den här lådan som innehåller grejer sen jag var 10, låt oss fjanta oss och ta en spexbild!!" utan det finns liknande bilder långt bak i hans bilddagbok och dom där öronen har han haft i ett ex antal dagar i streck.


Kommentarer
Postat av: Seastar

Är det inte han som varit med på existenz, Som hiphop emo? x)



och btw, jag är snart 30. men känner mig inte som 30, snarare 15. förutom då jag har Belle eller ska på möte då blir jag genast för gammal -.-

2010-05-04 @ 09:35:26
Postat av: Anonym

hahaha, det var det nog xD



mahaha, du börjar bli gammal :D gammal och kantstött? använd? :D

2010-05-04 @ 10:19:02
Postat av: Ida.

Jag känner lite samma här. :P

2010-05-04 @ 14:37:22
URL: http://zumcum.blogg.se/
Postat av: Seastar

naj inte är väl jag kantstött och använd? x)

Jag fixar ju nytt lammkött hela tiden så nåt måste jag ju göra bra. ;)

2010-05-05 @ 08:27:53
Postat av: hannaa

haha, såklart du börjar bli gammal och kantstött. Om man kollar extra noga i hörnen ^_^

2010-05-05 @ 12:35:38
Postat av: * Em

Hej :) Allt bra?

2010-05-05 @ 19:34:07
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0