Det här är fan inte okej ..

Jag och herr k skramlade ihop pengar så att vi hade råd att köpa glass, maränger, bananer & chokladsås.
Vi passade även på att testa den nya marabou chokladrullen med kokos.

Samtidigt som vi var sugna på marabou's caramelized almonds & sea salt. Sjukt god choklad.
Men i stundens hetta och så vidare fick vi fel choklad.. Precis fel, och den smakar så äckligt att inte ens jag kommer att äta upp den. Nämligen Toffe walnut ....


Kokos var faktiskt helt okej, men vill jag har kokos köper jag hellre en bounty faktiskt.



Chokladen med havssalt och karameliserade mandlar är .. alltså det knullar i munnen kort sagt.


Sen kommer vi till toffe walnut. Alltså, den smakar äckel. Tänk .. Nej jag vet inte.
Jag kommer absolut inte äta upp den.

Kommentarer
Postat av: Seastar.

Choklad och Salt är gott.

Kommer du inte ihåg dom där salta kringlorna med choklad jag hade hemma ett tag?

2010-05-13 @ 00:23:52
Postat av: hannaa

dom kommer jag inte ihåg O.o

tror nog bestämt att du får fixa lite mer och skicka upp lite till mig ^_^

2010-05-13 @ 20:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0