like a walk in the rain

Vill bara påpeka en sak som jag ärligt talat stör mig på.

Vi kan kalla person1 för.. person 1.

Jag står bredvid herr k inne på rockbaren och följande samtal utspelar sig.
Person1: Herr k röker din tjej?
Herr k: Ja.
Person1: Skulle man kanske få ta någon cigg av henne?
Herr k: Jag tror faktiskt inte att hon har några cigg, eller har du några hannaa?
Jag: Nope, och hade jag haft det hade jag inte stått här..
osv

1. Jag står bredvid, fråga mig?
2. Har jag cigg är det mina cigg och jag bestämmer vem jag bjuder och inte.
3. bajs

Sen på råga av allt så försvann vattnet i örebro så vi kunde inte gå på toa heller efter öldrickandet och alla vet ju hur kissnödig man blir efter öl ..

Men iallafall, nu ska jag gå och lägga mig bredvis herr k, och jag orkar fan inte tvätta bort sminket >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0