och sånt där

Ibland när jag saknar herr k sådär extra mycket sätter jag alltid på följande video på youtube och dreglar lite och längtar ännu mer efter honom.



Visst att jag anser att herr k är otroligt het på scenen så bryter jag nästan ihop av tanken på att han ska åka till wien utan mig i början på juni. Troligtvis åker dom på torsdagen, tror dom spelar på fredagen och åker förhoppningsvis hem på lördagen, två nätter för er. En evighet för mig.

Men, remember att nu på lördag spelar dom här i örebro. Och jag ser fram emot att sitta och lyssna på när dom repar, jag ser fram emot ännu en spelning när herr k står på scen och så vidare.

Herr k ringde förresten förut och frågade lite försiktigt när jag fyller år, jag svarade att han inte behöver oroa sig än, för jag fyller i juli och inte i juni. Puss på att jag kommer befinna mig på peace&love då.
Eller ja, förhoppningsvis stannar vi hela festivalen och inte bara när dom spelar. Alternativ kommer jag att vara bakis och påväg till örebro ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0