skillnader

Jag har fått suttit och letat flygresor åt herr k och dom andra som ska åka till österrike den 3:e juni och spela på någon festival.
Det billigaste alternativet är såklart ryanair
skavsta -> bratislava 68:-
bratislava ->skavsta 68:-

då är det gratis onlineincheckning och flygskatter inräknat.
totalt blir det då 136kr för en person tur och retur med flyg.

Om vi då räknar vad det kostar att åka hem till min pappa och hälsa på, även kallat södra fingerboda/järle/en bit förbi noraavfarten osv.
En bussresa som tar ca 30min och som kostar 47:-
tur och retur från från örebro till nora kostar det mig alltså 94:-

Det skiljer alltså 42kr .. Är det bara jag som tycker att det är sjukt?

Kommentarer
Postat av: Gontanius

Haha Titta upp hur dyrt det är att åka till skavsta, det är i nyköping. Jag brukar få pröjsa typ 200-300 enkel resa

2010-05-20 @ 16:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0