and we all go to hell

Jag tänkte berätta lite snabbt om hur helgen har varit.
Fredag: tatuerade en spindel på herr k, med långa äckliga ben. Vart klar med den ungefär en 50 min innan vi skulle ut på krogen .. En nykter hannaa med andra ord. Drack lite öl på krogen, både jag och herr k tänkte smart och drog hem från krogen runt halv två för att orka upp till morgondagen. Yeah, fotboll på behrn arena. Fotboll i samband med metallsvenskan.

Lördag: Vädret var sådär, men fotbollen var underhållande. Så vi satt mest bara inne och drack öl, käkade en macka också som orsakade magknip och illamående. Så, herr k skjutsade hem mig och jimpa hakade på.
Medans herr k försökte bestämma sig om han skulle haka med jimpa och kolla på twisted sister osv låg jag nerbäddad i soffan med total frossa. Frös som en jävla idiot.
Jag sa till herr k att jag inte ville följa med och se twisted sister (då jag var sjuk och inte ens har känt minsta lilla sug efter att se dom osv.) men sa att han fick gå iväg och kolla om han ville.

Innan dom cyklade iväg vart jag sjukare, gissar på feber vid det här tillfället. Herr k gav mig en kram och kände på min panna och sa att jag var jättevarm. Jag tog tre stycken alvedon.

Efter nån halvtimmes ensamhet och frysande skiftat med kallsvettningar somnade jag. Och sov.
Vaknade inte ens när min telefon ringde och det brukar jag alltid göra.

Herr k kom hem, spelningen var tydligen skitkass så han gick därifrån tidigare.
Febern tror jag var borta vid det tillfället, men alvedonen höll på att sluta värka.

Iallafall, igår var jag helt utslagen. Jävlar vilken rolig lördag.
Idag har jag ont i kroppen, halsen och hostar. Inget värre.
Dock tror jag att jag har smittat ner herr k ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0