zonophone

Herr k pratar i telefonen med AC4 sångare dennis, försöker guida dom rätt i örebro hem hit för att dom ska låna hans bas grejer till spelningen osv.

Herr k: Men kunde ni skriva upp kärringen på bandlistan?
Dennis: Ja, men det fixar ja. Dig också eller? (egentligen gissar jag bara vad dennis svarade, med tanke på vad herr k säger efter honom)
Herr k: Bra, blabla mitt namn. Du behöver inte skriva upp mig, jag har vip kort och kommer in iallafall. Men kärringen har inte ens åldern inne..

Efteråt frågade jag herr k om kändes konstigt att säga att jag inte ens har åldern inne.. Då började hans hjärna arbeta och han kom fram till att dennis måste ha trott att jag inte ens va 18 och att det var måste ha vart därför han vart lite eeeeeeh i telefonen efter att herr k nämnt att jag inte har åldern inne..

Men alla från örebro vet att det 9 och en halv gång av tio är 23 på virus och inte 18 ..

Helt onödigt inlägg, men det får ni fan leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0